§1 SLOVAR POJMOV
1. 1. Prodajalec – TRANSIT CENTER Morzyńska-Wicik Monika z sedežem v Pędzewo 21A, 87-134 Zławieś Wileka. Davčna številka 554-123-18-48, matična številka 091432757.
2. Prodajalna – internetni servis, pripada prodajalcu, ki je dostopen na domeni
www.transitcenter.si, preko katerega lahko kupec odda svoje naročilo.
3. Kupec – vsak subjekt ki odda naročilo v prodajalni (potrošnik ali oseba ki nima statusa potrošnika)
4. Potrošnik – fizična oseba, ki dokonča pravni posel (pogodba o prodaji z posredništvem Prodajalne), kateri ni povezan z njeno gospodarsko dejavnostjo ali poklicem (člen 221 civilnega zakonika)
5. Uporabnik – oseba, ki je dokončala registracijo in odprla račun preko izpoljenenga registracijskega obrazca, ki je dostopen na spletni strani www.transit.center.si, katera pripada Prodajalcu.
6. Račun – prostor na serverju Prodajalne , ki je na voljo Uporabniku.
7. Osebni Podatki – podatki pridobljeni v okviru regsitracijskega formularja, kateri identificirajo ali pomagajo identificirati fizično osebo, pretvorjene preko Prodajalne, s ciljem pravilnega dokončanja naročila in drugih marketinških in operacijskih namenov.
8. Obdelava Osebnih Podatkov – obdelava, zbiranje in uporaba osebnih podatkov, za potrebe Prodajalne v skladu z zakonom z dne 29 avgusta leta 1997, o varovanju osebnih podatkov (enotni tekst :Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
9. Pravilnik – prisoten pravilnik
10. Blago – premikajoča se stvar, ki je dostopn v Prodajalni, natančneje do novih in rabljenih avtomobilskih delov.
11. Naročilo – izjava volje Kupca, ki namerava neposredno zaključiti prodajno pogodbo blaga na daljavo z posredništvem Prodajalne, ki označuje najmanj vrsto in količino Blaga.
12. Glasilo - storitev, ki se zagotavlja brezplačno po elektronski poti, s katero lahko kupec od Trgovine po elektronski poti prejme predhodno potrjena sporočila v zvezi s Trgovino, vključno z informacijami o ponudbah, promocijah in novih izdelkih v Trgovini.
§2 SPLOŠNE DOLOČBE
1. Pravilnik določa pravila zaklučka in dokončanja prodajne pogodbe Blaga, ki se nahaja na spletni strani Prodajalne.
2. Do oddanja Naročila v Prodajalni so potrebi pripomočki ki dovoljujeno dostop do interneta, elektronske pošte in spletnega brskalnika ki omogoča pokazovanje strani www.
3. Predmet prodaje je Blago, ki je predstavljen s strani Prodajalne v času oddaje naročila.
4. Cene vidne ob Blagu so podane v Euro i vključujejo davek. Cene blaga v ponudbi, ki je namenjena v druge države, je predstavljena v valuti Euro (€) ali v valuti Funt (GBP).
5. Ponudba Prodajalca v Prodajalni obvezuje področje Poljske in na področju Europske unije, izjema v primeru, ko je to v opisu posameznega blaga. V posebnih primerih se naročila obdelujejo zunaj EU po individualnih pogojih.
6. Prodajalec ima pravico do zamenjave cen Blaga, vodenje in izključitve Blaga, dodajnje popustov ter vodenje in preklic promocij v Prodajalni. V nobenem primeru to ne omejuje pravic, ki jih je pridobil kupec. Npr. Spremembe ne vplivajo na Naročilo, ki je bil oddan s strani Kupca.
7. Osebam, ki koristijo Prodajalno (v tem primeru Kupec), ni dovoljeno dodajati nezakonite vsebine (t.i. mnenja o Blagu).
8. Vsi logotipi znamke ”FORD” imajo informativni značaj.
9. Vsi opisi materialov in vmeščeni grafični elementi na stani so last Transit Center in so zaščitene z avtorskimi pravicami.
§3 KAKOVOST BLAGA
1. Novi deli, ki se prodajajo preko Prodajalne, prihajajo iz sprotne produkcije in imajo polno garancijo porducenta.
2. Rabljeni deli, ki se prodajajo preko Prodajalne, so uvožene in preverjene in so primerni do nadaljne uporabe. Stanje rabljenih delov je opisano v opisu in ustrezajo dejanskemu stanju opisanih delov.
3. Slike ponujenih nadomestnih delov, so avtorstvo TRANSIT CENTER. Trudimo se, da bi predstavljene slike točno predstavile izgled blaga.
§4 ODDAJA NAROČIL
1. Prodajalec omogoča oddajo naročil na nasledje načine:
a) preko Prodajalne – izpolnitev interaktivnega formularja,
b) preko telefona – kontaktna številka: +48 56 678 02 01,
c) preko elektronske pošte (e-mail) na naslov: deli@transitcenter.si.
2. Z namenom oddaje naročila preko Prodajalne je potrebno: dodati izbrano Blago do Koša, nato slediti kot je napisano v navodilih, ki so prikazane na strani Prodajalne. Oddaja nakupa na strani Prodajalne je možno tudi za uporabnike ki so registrirani—imajo svoj uporabniški profil/konto na serverju, kot tudi za Stranke ki oddajo Naročilo brez registracije in odprtja uporabniškega računa/konta.
3. Po oddaji Naročila, Kupec prejme:
a) automatično regenerovano elektronsko sporočilo - katero potrjuje oddajo Naročila pri Prodajalcu – skupaj z vsemi obstoječimi pogoji Naročila (v primeru oddaje Naročila z pomočjo internetnega servisa Prodajalne)
b) V roku enega delovnega dne od oddaje Naročila-informacije, preko elektronskega sporočila ali preko telefona, potrdilo o prejetju Naročil, o izvajanju in sklenitvi pogodbe o prodaji Blaga.
4. V priemru trditve Kupca, o nepravilni informaciji, poslano s strani Prodajalne, o kateri govori 4. točka, 3. podtočka, člen b) Pravilnika, Prodajalec prosi za telefonski kontakt na podano številko, ali za kontakt z pomočjo elektronske pošte, s ciljem odpravlajnja neskladnosti.
5. Sprememba opisa Naročila preko Kupca je možna do točke, ko Blago še ni bilo poslano. V tem primeru je potrebno stopiti v kontakt z Prodajalcem preko telefona ali preko elektronske pošte.
§5 STROŠKI DOSTAVE
Strošeki dostave Blaga (stroški pošiljanja) krije Kupec. Dostava je mogoča na področju Poljske in drugih držav znotraj Evropske unije. Dostava se izvrši z pomočjo kurirske službe, v skladu z obvezujočim cenikom – ki je sestavni del pravilnika (več informacij pod točko »pošiljka«). Kupec pri oddaji Naročila in izbiri načina dostave, potrjuje stroške dostave zajete v ceniku. Naročila zunaj meje EU imajo različne stroške dostave, o katerih se posamezno dogovorijo posamezne zainteresirane stranke.
§6 POGOJI PLAČEVANJA
Prodajalec omogoča naslednje pogoje realizacije plačila:
a) Plačilo z gotovino ob prevzetju, gotovina se izroči kurirju kurirske službe.
b) Predplačilo na bančni račun podjetja Transit Center.
c) Predplačilo z uporabo hitre spletne plačilne storitve PayPal (vključene kreditne kartice), pri čemer je to odvisno od vrednosti naročila in trgovine, iz katere je naročilo oddano.
§7 REALIZACIJA NAROČILA
1. Pogoj realizacije Naročila, oddanega preko Kupca z posredovanjem Prodajalne , je navedba pravih osebnih in kontaktnih podatkov (kateri omogočajo preverjenje in potrditve Naročila) pri izpolnjevanju interaktivnega formularja. Naročilo se šteje kot sprejeto le v primeru pravilno izpolnjenega formularja. Oddano Naročilo zahteva sprejetje Pravilnika.
2. V primeru napačno ali nepopolno izpolnjenega interaktivnega formularja, se Prodajalec potrudi vzpostasviti stik s Kupcem, s ciljem potrditve prejetga Naročila. V kolikor potrditve prejetega Naročila ne bo mogoče izvesti v roku 3 dneh zaradi nepopolnega stika s Kupcem, ponudba naročenega Blaga pri Prodajalcu, ni zavezujoča.
3. V postopku ralizacije Naročila, Kupec prejme obvestilo v obliki elektronskega sporočila, z informacijo o stanju statusa Naročila.
4. Status realizacije Naročila – Kupec lahko v vsakem trenutku preveri status Naročila na strani Prodajalne.
5. Povprečni čas realizacije naročila skupaj z dostavo traja od 1 do 3 delovnih dni. Čas realizacije se lahko podaljša za naslednjih 3 do 4 delovnih dni v primeru uvoza Blaga iz skladiščca proizvajalca. Maksimalni čas realizacije Naročila lahko traja do 30 dni. Naročilo Blaga, z različnim časom dobave, se pošlje ko so na voljo vsi deli, to pomeni, da se tukaj lahko upošteva maksimalni čas realizacije. V obvestilu iz 4. odst. 3. toč. Pravilnika b) Kupec prejme podrobno informacijo o času dostave Blaga.
6. Prodajalec realizira dostavo Blaga, z posredovanjem kurirske službe.
7. Dostava pošiljk kurirske službe se izvaja med 9:00 in 17:00.
8. Prodajalec ne more oceniti ali garantirati točne ure dostave Blaga, zato je neizbežen kontakt z dostavljalcem z namenom dogovora o točni uri dostave in podanje številk tovornih listov, kateri so omenjeni v informacijah v 7 odst. 3. toč. Pravilnika (sprememba statusa Naročila).
9. V primeru, ko dostavljalec ne uspe stopiti v kontakt s Kupcem, Kupcu pusti informacijo o poizkusu dostave Blaga, v obliki obvestila.
10. Prvi dan po poizkusu dostave, Kupec lahko osebno Blago prevzame pri lokalni enoti kurirske službe-naslov enote in ostale podrobnosti navezujoče se na pošiljko, se nahajajo na obvestilu.
11. V kolikor se Blago v drugem dnevu od prejetja obvestila, ne prevzame na lokalni enoti kurirske službe, kurir poizkuša z ponovno dostavo na naslov Kupca.
12. Prodajni dokument je potrdilo o prejemu ali na zahtevo kupca račun za DDV, ki ga kupec elektronsko prejme po 12 urah od trenutka, ko je poslal naročilo na elektronski naslov, ki ga je navedel pri ustvarjanju računa v trgovini.
13. Prodajalec opozarja, da nekatero Blago ne more biti poslano v tujino, v takem primeru se ta informacija nahaja v opisu Blaga.
14. V primeru, da kupec poslane pošiljke, katero plačilo je ob prevzetju, ne prevzame, Prodajalec lahko zahteva od Kupca da le ta izvede prodajno pogodbo z določitvijo datuma in tveganjem, da bo v primeru neučinkovitega vpliva Kupca, odstopil od prodajne pogodbe. Po izteku roka in odsotnosti odziva s stani Kupca, lahko prodajalec predloži izjavo o odstopu od prodajne pogodbe. V takem primeru prodajna pogodba šteje za nično in Prodajalec lahko zahteva odškodnino od Kupca, zaradi neizpolnjevanja obveznosti Kupca.
§8 PREVERJANJE POŠILJKE S STRANI KUPCA
Priporoča se, da Kupec pri prevzetju pošiljke s strani kurirja, preveri samo pošiljko. V primeru poškodovane pošilje Prodajalec priporoča pripravo poročila o škodi, ob priostnosti kurirja in nemudoma obvestiti oddelk za pomoč uporabnikom pri Prodajalcu. V primeru težav pri preverjanju blaga, ali zavrnitvi priprave protokola , s stani dostavljalca, Prodajalec priporoča zapis osebnih podatkov dostavljalca (ime, priimek in telefonsko številko) in te podatke nemudoma posredovati oddelku za pomoč uporabnikom.
§9 ODSTOP OD POGODBE (”VRAČILO” BLAGA)
1. Kupec, ki ima status potrošnika lahko odstopi od prodajne pogodbe Blaga kupljenega pri Prodajalcu brez razloga, z elektronsko izjavo v roku 14 dneh, od dneva oddanja Blaga (t.i. od dneva ko je bilo Blago prevzeto s strani Potrošnika). Za izpolnitev tega roka, zadošča da pred izstekom roka pošljete izjavo.
2. Pravica od odstopa od pogobe ni zagotovljena Potrošniku v primeru:
Koristi o lastnostih, določenih preko potrošnika v svojem naročilu ali tesno povezanih z njim.
Koristi, katerih zaradi svoje narave ni mogoče vrniti ali katerih predmet je hitro poškodovan.
3. V primeru odstopa od pogodbe, je Potrošnik zavezan do vračila Blaga v nespremenjenem stanju, razen če je bila sprememba potrebna v okviru rednega upravljanja.
4. Potrošnik je zavezan do vračila Blaga v terminu ne daljšim do 14 dni od odstopa od pogodbe.
5. Potrošnik, ki je odstopil od pogodbe pošlje Blago Prodajalcu na lastne stroške, stroški pošiljanja niso povrnjeni.
6. Znesek, ki je bil plačan za Blago in dostavo s strani Kupca pri nakupu Blaga, Prodjalec vrne v roku 14 dni od dneva odstopa od pogodbe.
7. Kupec, ki nima statusa Potrošnika nima pravice odstopiti od pogodbe, o tem govori v 9. odst. 1 Pravilniku. V primeru takih Kupcev, pravila in datume odstopa od pogodbe ureja civilni zakonik.
8. Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti njegove postavke zaradi njegove uporabe na način, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotavljanje narave, značilnosti in delovanja predmeta, razen v primeru ko podjetnik ni obvestil Potrošnika o pravici do odstopa od pogodbe v skaldu z zhatevami iz 12. člena, 1 odst, 9. toč. Zakona o pravicah potrošnikov.
9. Pravica od odstopa od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov ali na daljavo, ni na voljo Potrošniku v zvezi z drugimi pogodbami:
1) Za opravljanje storitev, če je podjetnik v celoti opravil storitev z izrecnim soglasjem potrošnika, ki je bil obveščen pred začetkom storitve in bo po izplnitvi storitve preko podjetnija izgubil pravico do odstopa od pogodbe;
2) V katerem je subjekt storitve nepredelan izdelek, izdelan v skladu s specifikacjo potrošnika ali služil za izpolnjevanje njegovih individualnih potreb;
§10 REKLAMACIJA
1. Prodajalec je zavezan v razmerju do Kupca ki je Potrošnik, z naslova neskladnosti blaga z prodjano pogodbo, v obsegu določenim z zakonom o potrošniških pravicah z dne 30. maja 2014 (listina zakonov iz leta 2014, točka 827).
2. Reklamacijo z naslova neskladnosti Blaga z prodajne pogodbe, katero lahko vložite pisno na naslov Prodajalca (oddelek reklamacij in intervencije) ali z posredovanjem elektronske pošte na naslov:
deli@transitcenter.si
2.1 Odgovornost prodajalca za neskladnost blaga s pogodbo traja 2 leti od datuma dobave blaga.
2.2 Prodajalec mora na reklamacijo odgovoriti v 14 dneh po njenem prejemu.
2.3 V primeru podjetnikov, ki niso potrošniki v smislu Zakona o pravicah potrošnikov, pravice iz garancije ugasnejo, če Kupec, ki je podjetnik, ni pregledal Blaga v času in na način, ki je običajen za tovrstno blago, in ni takoj obvestil Prodajalca o opaženi napaki, v primeru, ko se je napaka pokazala šele kasneje, pa če ni obvestil Prodajalca takoj po njenem odkritju.
3. Oddaja reklamacije z naslova neskladnosti Blaga z pogodbo Prodajalec priporoča, da kupec poda kontaktne podatke, natančno opisan razlog reklamacije in zahtevo do Prodajalca, ter priložitev prodajne listine ali kopije. Priporočamo izpolnitev
reklamacijskega formularja..
4. Prodajalec odgovarja kupcu, ki ni potrošnik, na podlagi določb Civilnega zakonika (podjetnik) v okviru garancije, kupcu, ki je potrošnik, pa odgovarja na podlagi določb Zakona o varstvu potrošnikov v okviru potrošniške garancije.
5. Reklamacija podana preko Kupca, ki ni Potrošnik brez priloženega dokumenta postopka prodaje, ne bo šteta.
6. Prodajalec mora priznati reklamacijo v 14 dneh od njene predložitve oziroma od izročitve Blaga, če je potrebno reklamacijo priznati. Če prodajalec v tem roku ne odgovori, se reklamacija samodejno prizna.
7. Stroške dostave reklamiranega blaga plača Kupec, ki je dolžan organizirati prevoz pošiljke prek poštnega ali kurirskega podjetja. Če je reklamacija uspešna, se stroški prevoza reklamiranega izdelka povrnejo kupcu.
8. Za storitve, ki so na voljo Kupcu, Prodajalec izda račun z DDV.
9. Prodajalec ni odgovoren za nepravilno namestitev blaga.
10. Prodajalec dopušča možnost obravnave reklamacije na daljavo na podlagi predloženega fotografskega ali video gradiva, ne da bi bilo treba blago poslati nazaj v trgovino Transit Center. Vsak tak primer mora potrditi prodajalec ali oddelek za reklamacije.
§11 GARANCIJA
1. V primeru blaga, ki ga zajema garancija, je potrebno te pravice uveljavljati v skladu z pogoji, določenimi v garancijski listini.
2. Pravice potrošnika, ki izhajajo iz oddane reklamacije, zaradi neskladnosti izdelka z pogodbo ali pravico Kupca ki ni Potrošnik, zaradi zahtevane reklamacije v okviru garancije ne izključuje, ne omejuje ali začasno prekine pravic Kupca, ki izhajajo iz garancije, ki jo izda garant – pod pogoji navedniemi v garancijskem listu.
3. Datum izteka roka uporabe blaga je naveden na blagu ali na škatli, v kateri je blago prodano. V nasprotnem primeru se šteje, da je minimalni rok trajanja 2 leti.
§12 VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN ZASEBNOSTI
1. Uporabnik lahko izrazi strinjaje za obdelavo njegovih Osebnih Podatkov preko Prodajalca v skladu z pogoji tega pravilnika z izbiro ustreznega polja v registracijskem obrazcu ali naročilu.
2. Osebni Podatki Uporabnika so obdelane preko Prodajalca, z uporabo strežniškega prostora, ki ga zagotavlja zunanja gostiteljska družba.
3. Prodajalec je Administrator Osebnih Podatkov, ki upravlja obdelovanje osebnih podatkov Uporabnikov v skladu z zakonom, zlasti z določbami zakona z dne 29. Avgusta leta 1997 o varovanju osebnih podatkov (enotno besedilo UL od leta 2002, št. 101, točka 926 s spremembami) in ustavo z dne 18 julija leta 2002, o nudenju storitev v elektronski obliki (UL številka 144, pozicija 1204 ze zm. )
4. Ne glede na soglasje k obdelavi osebnih podatkov s strani Naročnika, Administrator obdeluje osebne podatke v obsegu, ki je potreben za ugotavljanje , oblikovanje vsebine Pogodbe, spremembe, reševanja in pravilno izvrševanje Naročil v elektronski obliki, izvrišiti poravnavo z Uporabnikom, in za trženje lastnih storitev.
5. Administrator ima pravico izvrišiti naročila v Prodajalni za potrebe Strank, za katere je potrebno predhodno potrditi skladnost Osebnih Podatkov z ustreznimi dokumenti, na primer fotokopijo dokumenta, ki potrjuje identiteto. Predložitev fotokopije dokumenta je prostovoljna. V kolikor fotokopija ni predložena ali ne potrjuje identitete, Administrator lahko zavrne prodajo artiklov, ki so dostopni v prodajalni ali izbrisati Uporabniški račun/konto Uporabnika.
6. Uporabnik ima pravico do vpogleda v obdelavo Osebnih Podatkov kadarkoli, kot ima tudi pravico do korekcije in pravico do ugovora v primerih, določenih v določbah zakona, ter tudi pravico do njihove odstranitve.
7. Uporabnik je zavezan posodobiti Osebne Podatke, ki so podane v registracijske obrazcu, takoj ko se le ti spremenijo.
8. V primeru dvomov o resničnosti oziroma aktualnosti podatkov podanih preko Uporabnika konta v registracijskem obrazcu ( ravno tako zaradi obvestila drugega Uporabnika) ima Administrator (ne glede na zgornje odločbe ) pravico do naslednjih dejanj:
8.1. Da od Uporabnika zahteva takojšnje brisanje lažnih Osebnih Podatkov ali posodobitev Osebnih Podatkov;
8.2. Zablokirati dostop za Uporabnika do izbranih Naročil v Prodajalni;
8.3. Blokada uporabniškega računa/Konta dokler se zadeva ne razjasni;
8.4. Izbris uporabniškega računa, brez mošnosti povračila stanja.
9. Administrator je pooblaščen do razkritja Osebnih Podatkov samo subjektom, ki so pooblaščeni po veljavnem pravu. Administrator v skladu z zakonom ne razkriva Osebnih Podatkov drugim osebam, posebno tistim ki niso pooblaščeni.
10. V primeru osebnih podatkov, ki jih administrator obdeluje za namene, ki niso potrebni za zagotavljanje storitev, lahko Uporabnik od Ponudnika storitev zahteva, naj preneha obdelovati njegove osebne podatke.
11. Namen obdelave osebnih podatkov s strani Transit Centra je realizacija naročila, oddanega v spletni trgovini. Podatki se brez dovoljenja ne posredujejo nobenim zunanjim subjektom.
12. Celotna politika zasebnosti v zvezi z obdelavo in shranjevanjem osebnih podatkov s strani podjetja Transit Center je na voljo na spletnem naslovu: https://www.transitcenter.si/privacy_policy.php.
§13 Funkcionalnost trgovine
1. Izdelki, ki so na voljo na spletnem mestu Transit Center, so predstavljeni na podlagi namenskih funkcionalnosti, ki omogočajo izbiro pravil razvrščanja.
2. Funkcionalnosti, ki se uporabljajo v storitvi Transit Center, omogočajo:
- pozicioniranje in razvrščanje izdelkov glede na kakovostni razred delov,
- pozicioniranje in razvrščanje izdelkov, ki ustrezajo frazam, vnesenim v iskalnik izdelkov,
- pozicioniranje in razvrščanje izdelkov, ki ustrezajo določenemu proizvajalcu vozila.
3. Priporočeni izdelki na zgornjih mestih seznamov izdelkov, ki so označeni kot ,,predlagani", temeljijo na ustreznem ujemanju s kategorijo izdelka in kakovostjo dela.
4. Privzeto so izdelki, ki ponujajo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, v trgovini Transit Center promovirani in označeni kot ,,vrhunski rezervni deli".
5. Izdelki v trgovini so glede na kakovost razdeljeni na: originalne dele, dele OEM, premium rezervne dele, nadomestne dele, rabljene dele.
6. Strani z izdelki vsebujejo prave informacije o številu prodanih enot posameznega izdelka.
§14 Pregledi izdelkov
1. Tranzitni center opravlja posredne storitve v smislu DSA (tj. Uredbe (EU) 2022/2065 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 19. oktobra 2022 o enotnem trgu za digitalne storitve in spremembi Direktive 2000/31/ES, znane tudi kot Zakon o digitalnih storitvah). Storitve so namenjene prejemnikom na ozemlju Evropske unije in Velike Britanije vključujejo:
(a) dodajanje mnenj o izdelkih
2. Mnenja o izdelkih, predstavljenih v trgovini, so prostovoljna in prihajajo od resničnih strank, ki so izdelek kupile.
3. Mnenja so predmet moderiranja.
4. Mnenja o izdelkih se ne smejo objaviti, če izpolnjujejo vsaj eno od naslednjih meril: mnenje je izven teme; mnenje vsebuje oglaševanje; mnenje je izdal konkurent in obstaja navzkrižje interesov; mnenje vsebuje žaljivke ali druge izraze, ki običajno veljajo za žaljive; mnenje predstavlja osebne podatke; mnenje zadeva postopek dostave ali druga vprašanja, na katera prodajalec nima vpliva.
5. Transit center ne ugotavlja ali preverja predhodno nezakonite vsebine v recenzijah, zlasti ne uporablja avtomatiziranih metod za takšno ugotavljanje ali preverjanje.
§15 Pravila o odgovornosti
1. Tranzitni center lahko blokira ali izbriše strankin račun v primeru kršitve varnostnih pravil ali kršitve Pravil, kot so: uporaba botov, ki registrirajo račune, posredovanje Transitnemu centru nepravilnih informacij o naročilu, oddajanje naročil z obveznostjo plačila brez izpolnitve te obveznosti.
2. Stranka bo obveščena o odločitvi o izbrisu ali blokadi njenega računa v trgovini Transit Center.
3. Stranka, ki se ne strinja z odločitvijo o blokadi ali izbrisu svojega računa, ima pravico vložiti pritožbo na elektronski naslov, ki je relevanten za spletno trgovino.
§16 Glasilo
1. Stranka lahko prostovoljno uporablja storitev pošiljanja novic.
2. Za uporabo storitve Newsletter je potrebna naprava s spletnim brskalnikom v najnovejši različici, ki podpira JavaScript in piškotke, z dostopom do interneta in aktivnim e-poštnim računom.
3. Elektronska sporočila, poslana v okviru te storitve, bodo poslana na elektronski naslov, ki ga je stranka navedla ob prijavi na Newsletter.
4. Sporočila, poslana v okviru glasila, bodo vsebovala informacije o možnosti odjave od njega in povezavo za odjavo.
5. Stranka se lahko od prejemanja Novic kadar koli odjavi, ne da bi za to navedla razlog ali imela kakršne koli stroške, z uporabo možnosti iz točke (4) ali s pošiljanjem sporočila na elektronski naslov Trgovine: info@transitcenter.uk.
6. Pritožbe v zvezi z glasilom je treba sporočiti Ponudniku storitev na elektronski naslov: info@transitcenter.uk.
§17 KONČNE DOLOČBE
1. V zadevah, ki niso zajete v Pravilniku veljajo splošne določbe veljavnega poljskega prava, vključno z določbami civilnega zakonika, z zakonom z dne 30. Maja 2017 o pravicah potrošnikov.
2. Pravilnik ne izključuje ali omejuje nobenih pravic Kupca, ki je tudi Potrošnik, do katerih je upravičen po obveznih zakonskih določbah. V primeru neskladja med določbami uredb in obveznimi pravnimi določbami, ki podeljujejo pravice potrošnikov, imajo te določbe prednost.
3. Pravilnik je dostopen za vse Kupce v elektronski verziji na strani Prodajalca pod zavihkom ”Pravilnik nakupov”
4. Prodajalec si pridržuje pravice do spremembe Pravilnika. Spremeba Pravilnika začne veljati na datum, ki ga je navedel Prodajalec, najkasneje v 7 dneh od trenutka, ko so spremenjeni predpisi na voljo na spletni strani Prodajalne.
5. Pogodba o prodaji Blaga preko posredovanja Prodajalne je predmet poljske zakonodaje. Uporabnik z izpolnitvijo in sprejetjem pravilnika, hkrati soglaša strinjanje s poljsko zakonodajo glede prodajne pogodbe skelnjene preko Prodajalne.
6. Morebitni spori iz prodajnih pogodb med trgovino in potrošniki se bodo najprej reševali s pogajanji z namenom sporazumne rešitve spora, ob upoštevanju Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Če pa to ne bi bilo mogoče ali bi bilo za eno od strank nezadovoljivo, bo spore reševalo pristojno splošno sodišče.
7. Stranka, ki je potrošnik, ima pravico uporabiti tudi izvensodne načine reševanja sporov, zlasti tako, da po zaključku pritožbenega postopka vloži zahtevo za mediacijo ali zahtevo za obravnavo zadeve pred arbitražnim sodiščem.
8. Stranka, ki je potrošnik, kot ga opredeljujejo predpisi, lahko za sporazumno rešitev spora vloži pritožbo prek spletne platforme ODR (Online Dispute Resolution), ki je na voljo na naslovu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
UREDBA (EU) 2016/679 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA