Your browser does not support JavaScript!


Projekt Redcap - nastanek vozila Ford Transit

V začetku šestdesetih let je Ford v Evropi deloval preko dveh ločenih divizij: britanske in nemške. Obe sta imeli svoje načrte za naslednike obstoječih modelov, kar je vodilo do notranje konkurence. V Združenem kraljestvu je bil projekt Thames 800E že v teku, medtem ko so se Nemci osredotočali na svoje rešitve. Vendar je med leti 1961 in 1962 Henry Ford II, zaskrbljen nad smerjo, v katero se je Ford premikal v Evropi, začel skupni projekt.

Projekt Redcap

Iniciativa iz Fordovega sedeža v ZDA se je razvila v odločitev za skupno podjetje z imenom "Common Van." Ta projekt, kasneje imenovan "Projekt Redcap," je imel za cilj združitev prizadevanj britanske in nemške divizije Forda za ustvarjanje univerzalnega modela kombija. Čeprav je začetno sodelovanje med inženirskimi ekipami naletelo na težave zaradi kulturnih razlik, so te težave presegli zahvaljujoč Edu Baumgartnerju iz ZDA.

Ključne predpostavke projekta

Eden glavnih ciljev novega modela je bila njegova vsestranskost. Vozilo je moralo biti trajno, zanesljivo, prostorno, udobno, ekonomično in enostavno za vzdrževanje. Oblikovanje avtomobila je moralo izpolnjevati širok spekter uporabe, kar je zahtevalo premišljeno zasnovo od začetka. Pomemben vidik je bila tudi enostavnost vzdrževanja, zagotovljena z namestitvijo motorja spredaj.

Inovativne oblikovalske rešitve

Transit je bil vožen podobno kot osebni avtomobili. Inženirji so začeli s praznim listom, kar je omogočilo ustvarjanje modela, ki je izpolnjeval sodobne zahteve. Uvedli so številne inovativne rešitve, kot je prednje vzmetenje, ki temelji na nosilcu, in uporaba novih V4 motorjev za zmanjšanje dolžine sprednjega dela vozila.

Prototipi in testi

Prvi prototipi so temeljili na obstoječih modelih, kot sta Bedford CA in Thames 400E. Ti prototipi so omogočili testiranje novih komponent in motorjev. Prvi ciljni prototip se je pojavil januarja 1964, pri čemer so britanski oblikovalci izvedli spremembe, kot je dviganje sprednjih žarometov in sprememba mreže. Takrat nihče ni pričakoval, kako daleč se bo razvila zasnova Forda Transita, kar dokazuje trail mreža Forda Transita.

Intenzivni testi

Prototipi so bili podvrženi intenzivnim testom po vsem svetu, da bi zagotovili njihovo zanesljivost v različnih pogojih. Testi so vključevali vožnjo po avtocestah, makadamskih cestah, teste v vetrovnih tunelih in ekstremne podnebne razmere, kot so zime na Finskem in poletna vročina na Portugalskem.

Uvedba na trg

Sprva je bil projekt imenovan Redcap, vendar se je končno uveljavilo ime "Transit," ki je bilo prevzeto iz modela Taunus Transit. Vozilo naj bi bilo proizvedeno v dveh dolžinskih različicah, z možnostjo različnih karoserij. Ford Transit je hitro pridobil priznanje zaradi svoje vsestranskosti, trajnosti in inovativnih rešitev. Njegov tržni uspeh je Fordu prinesel znatne finančne koristi in okrepil položaj znamke v segmentu kombijev.

Povzetek: Projekt Redcap

Projekt Redcap in njegov končni izdelek, Ford Transit MK1, sta primera, kako lahko mednarodno sodelovanje in inovativni pristopi prinesejo revolucijo na avtomobilskem trgu. Zahvaljujoč skupnim prizadevanjem inženirjev iz različnih držav je nastal model, ki je postavil nove standarde v svojem razredu. Ford Transit ostaja simbol zanesljivosti in vsestranskosti ter uživa nenehno priljubljenost po vsem svetu. Ne pozabite, da lahko najdete rezervne dele za kombije v naši spletni trgovini.
 
Vnesite ključno besedo
Napredno iskanje
Transit Center in Europe