Ford Taunus Transit - kombi, ki je bil sprva izdelan pod imenom Ford FK1000 in Ford Transit 1250, šele ob koncu proizvodnje (1961) se je odločil za ime Taunus Transit. Ford FK1000, Taunus Transit, je bil izdelan v letih 1953 - 1965 v tovarni Ford v Köln-Niehlu v Nemčiji in v montažnih tovarnah v Azambuji (Portugalska) v letih 1964 - 1966.
Ford Taunus Transit je dvojni model forda Thames 400E, ki je bil zgrajen med leti 1957 in 1965 na Veliki Britaniji. Fordov sedež v Detroitu pa ni videl smisla v razvoju dveh ločenih modelov in je naročil "Project Redcamp" za skupni razvoj gospodarskih vozil v Evropi.
(fot: bonhams.com/auctions/20143/lot/257/)
Ford Taunus Transit se je pojavil v več različicah: Taunus 12M, Taunus 15M, Taunus 17M in FK1000 / 1250. Poleg novega imena se na začetku ni kaj dosti spremenilo. Model 1250 je bil še vedno opremljen z 1,5-litrskim bencinskim motorjem, 1,2-litrski motorji pa so bili na voljo le v različicah 1000 Combi in Van.
Aprila 1962 se je pojavila nova različica forda Taunusa z nosilnostjo 800 kilogramov (G1BT). Zanj je bila značilna manjša velikost pnevmatik in platišč. Ford Taunus G1BT je imel varčnejši motor s 55 KM. Ford Taunus Transit 800 je uspešno nadomestil modela 1000 in 1250, ki so na voljo v skoraj vsaki izvedbi karoserije, razen pri različici z dvojno kabino, ki temelji na okvirju.
Septembra 1963 se je Ford odločil za ponovno izboljšanje obstoječega modela in kupcem ponudil različico Ford Taunus Transit 1500, za katero je bilo značilno povečano obremenitev do 1500 kilogramov. Na voljo je bil z bencinskim motorjem s prostornino 1,7 litra in 60 KM (Taunus 17M). Model 1500 je predstavil številne spremembe, med drugim tudi opremljen z dvojnimi kolesi na zadnjem delu, prejel ojačano sprednjo os in zavorni sistem ford transit je bil spremenjen.
Ford Taunus Transit 1500 je bil na voljo tudi v posebni različici z oznako Westfalia. Ta model ni nič drugega kot avtodom. Westfalia bi lahko brez težav konkurirala priljubljenemu Volkswagnu Transporterju T1. Taunus Transit Westfalia odlikuje dvignjena streha in notranjo opremo, ki je polna najbolj potrebnih stvari za potovanje.
Leta 1964 se je Ford zadnjič odločil za posodobitev svojega modela Ford Taunus Transit in predstavil model z dvožičnim zavornim sistemom skupaj s servo, tritočkovnim prednjim varnostnim pasom in 12V sistemom s trifaznim alternatorjem. Decembra 1965 * je zadnji Ford Taunus Transit 1000 zapustil tovarniška vrata v nemškem Kölnu. Istega meseca se je začela prodaja naslednje generacije Ford Transit.
(fot: bringatrailer.com/2016/03/29/cosmetically-restored-w-32k-kilometers-1965-ford-taunus-transit-fk-1250)
* Na južnoevropskem trgu so modeli Ford Transit Taunus proizvajali do sredine leta 1966 v tovarni Azambuja na Portugalskem.