Your browser does not support JavaScript!


Vprašanja in odgovori Transit Center

  • ZAKAJ JE DOSTAVA TAKO DRAGA

    Cena podana na strani in cena dejanske dostave sta lahko različni ker se pojavljajo tako imenovani lahi in težki paketi. Tak primer je letev. Njena teža je 0,5 kg vendar njena dolžina je 1,5m, i v tem priemru se pri prevoyniku šteje velikost paketa.
  • KAKŠEN JE ČAS DOSTAVE NAROČENIH DELOV

    Čas dostave je odvisen od izbora prevoznika. V večini priemrov je to kurirska služba GLS/UPS (3-6 delovnih dni), ladjarsko podjetje Kuehne Nagel/Raben (4-9 delovnih dni).
  • KAKO LAHKO PLAČAM NAROČILO

    Plačilo za naročeno blago lahko plačate pri dostavi kurirski službi (plačilo z gotovino), z pomočjo Paypala (plačilo preko kartice), ali tradicionalni način plačilo preko bančnega nakazila.
  • ALI VAS LAHKO POKLIČEM/POKLIČEMO

    Na žalost nimamo infolinije v slovenskem jeziku kamor lahko pokličete. Lahko pa z nami stopite v kontakt preko elektronske pošte deli@transitcenter.si. Naši svetovalci podrobno odgovorijo na Vaša vprašanja.
  • KAJ NAREDITI KO SESTAVNI DEL NE USTREZA

    Če kateri izmed delov ne ustreza do Vašega avtomobila, prosimo da se na obrnite na servisno službo ali izpolnite izjavo o vrnitvi, ki je predstavljena v pravilniku §9.1
  • KAKO LAHKO DODATI DODATNE DELE DO NAROČILA KI SEM GA ŽE ODDAL

    Tako da stopite v kontakt z našo servisno službo, seveda v kolikor vaše naročilo še ni bilo poslano do Vas.
  • KAKŠNI SO STROŠKI DOSTAVE

    Podrobnosti glede stroškov dostave na naslove v Sloveniji lahko najdete na naslovu: dostava
  • ALI MI LAHKO POSREDUJETE VAŠO TELEFONSKO ŠTEVILKO

    Na žalost nimamo klicnega centra v slovenskem jeziku. Z našimi kupci korespodencijo vodimo preko elektronske pošte, naš naslov je email
  • KJE JE MOJA POŠILJKA

    Vsako pošiljko lahko sledite preko spletne strani prevoznika GLS, UPS, Kuehne Nagel ali Raben. Številko Vašega paketa dobite v elektronskem sporočilu POSLANO, ko je pošiljka poslana.
  • ALI LAHKO OSEBNO PREVZAMEM POŠILJKO

    Seveda lahko, vsako naročilo se lahko prevzame osebno na naslovi podjetja Trasit Center, v mestu Pędzewie (Polska) ob. Glavni cesti številka 80 med Bidgoščem, in Torunem. Link
  • KJE SE NAHAJA VAŠE PODJETJE

    Podjetje Transit Center se nahaja v Kujavsko-pomorski regiji v mestu Pędzewo (Poljska) med Toruńom in Bydgoszczom. Pędzewo. 87-134 Zlawieś Wielka.
    Link
  • ZAKAJ JE STROŠEK DOSTAVE VIŠJI KOT JE RAZVIODNO Z TEŽE IZDELKA

    Na celotni strošek dostave ne vpliva samo teša izdelka, temveč tudi velikost. Če je velikost izdelka večja od normalne, potem je cena dostave višja.
  • KDAJ LAHKO PRIČAKUJEM DOSTAVO

    Čas dostave je odvisen od izbora prevoznika. V večini priemrov je to kurirska služba GLS/UPS ( 3-6 delovnih dni), ladjarsko podjetje Kuehne Nagel/Raben (4-9 delovnih dni).
  • ALI OBSTAJA MOŽNOST PLAČILA PRI PREVZEMU

    Seveda obstaja, potrebno je le to označiti pri oddaji naročila na spletni strani. Pri oddaji naročila je potrebno izbrati pravilen način dostave: kurirska služba GLS
  • KAKO LAHKO VRNEM IZDELEK

    V primeru vračila, prosimo o kontakt z našim oddelko za pomoč uporabnikom – v elektronski obliki ali izpolnite obrazec za vračilo izdelka, podrobnosti v pravilniku §9.1. Vsakemu kupcu pripada možnost 14 dnevega vračila izdelka, brez podanja razloga.
  • KAKO LAHKO REKLAMIRAM IZDELEK

    Naročene izdelke lahko reklamirate. Dovolj je kontakt z oddelkom za pomoč uporabnikom, potem pa izpolniti reklamacijski obrazec, podrobnosti v pravilniku §10.
  • KDAJ GRE NAROČILO V DOSTAVO

    Naročilo gre v dostavo v tem samem dnevu, v kolikor je bilo oddano do 12:00 ur. V kolikor naročilo potrebuje večjo pripravo paketa kot v primeru pogosnkih osi – se čas dostave podaljša za en delovni dan.
  • KAKO SE LAHKO LOGIRAM

    V naši spletni trgovini se lahko logirate na dva načina. Prvi način je z klikom v desnem zgornjem kotu Prijavi se, nato vpišete vaše podatke za vpis. Drugi način je preko izpolnitve obrazca v času realizacije naročila i z zaznačitvijo, Ustvari profil v spletni trgovini. Ptrav tako obstaja možnost prijave preko Facebook profila.
  • ALI JE IZDELEK NA VOLJO

    Če je poleg izdelka vidna oranžna tipka z besedo »Dodaj v košarico«, pomeni, da je izdelek na voljo. V odsotnosti gumba se lahko prijavimo na čakalni seznam. Ko je izdelek znova na voljo, boste prejeli e-poštno obvestilo o njegovi razpoložljivosti.
  • ALI LAHKO PREKLIČEM NAROČILO

    Seveda lahko, vsako naročilo se lahko prekliče. V primeru preklica naročila prosimo o kontakt z oddelkom za pomoč uporabnikom. email.
  • ALI LAHKO POŠLJETE DELE V SLOVENIJO

    Seveda lahko, nudimo prodajo in dostavo na območju celtone Slovenije in prav tako v drugih evropskih državah. Skupaj imamo 22 prodajalen po celotni Evropi.
  • ALI LAHKO SPREMNIM NAČIN PLAČILA PRI NAROČILU

    Imate pravico do sprembe načina plačila. V takem primeru Vas prosimo da stopite v kontakt z oddelkom za pomoč uporabnikom pod naslovom deli@transitcenter.si.
  • ALI BO TA DEL USTERAZAL DO MOJEGA VOZILA

    Za podrobnejše informacije o tem, ali bo del ustrezal vašemu vozilu, se obrnite na naš oddelek za pomoč uporabnikom. Naši svetovalci bodo zagotovo zagotovili potrebne informacije in preverili, ali bo del ustrezal vašemu vozilu.
 
Vnesite ključno besedo
Napredno iskanje
Transit Center in Europe